12 augusti .

sista dagen på jobbet, mindre två timmar kvar nu,
sen har jag jobbat klart för den här sommaren! :)
fast då börjar ju skolan på tisdag istället,
vilket bara är om några dagar, vart har sommaren tagit vägen?!
aja, även om jag inte ens har hunnit en tredjedel av vad jag tänkt,
så har det vart en bra sommar ! :)

'jag skulle bara vilja kunna trycka på en knapp'
det är du inte ensam om vill jag lova.
jag är besviken på mig själv, jag skulle inte hamna här.
först var det inte en sån stor grej,
men när jag fick höra de där orden av en människa jag inte känner,
sen kan jag inte släppa det, är det bara hon som vågat vara ärlig?
är det verkligen så illa? jag vet inte.
när jag berättade det för dig, så blev du arg,
för att hon kunde säga något sånt,
men var det för att hon hade fel,
eller var det för att jag jämt ältar det för dig efter det? jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0