6 april .


äntligen hemma från hassela för sista gången iår, skönt!
efter en toppenhelg och en toppenlördag med tom,
så kom pappa och hämtade mig i söndags,
jag vet jag har en snäll pappa :)
vi kom upp vid tolv, halv ett eller något.
då var det på med kläder och ut i solen,
för att gå bort till anngelica, där vi satt i solen hela dagen! :)
var helt slut efter att vi ätit middag och suttit vid elden ett tag,
så gick hem och myste med matilda istället :))

igår så blev det skidåkning, men inte många åk vill jag lova.
var sämst i backen och tråkigt väder plus en toksur matilda! haha
så vi åkte hem till husvagnen och spelade kort resten av dagen :)
efter lite om och men så lånade jag johannas springskor och sprang en sväng. men det blev en kort tur, för orkade absolut ingenting och snön vräkte ner.
duschade och såg på johan falk hos faster :)

imorse så vaknade jag först av alla, så nu var det min tur att hämnas ;)
så jag väckte allihopa och tvingade upp dom för att äta frukost.
åt frukost och packade ihop mina saker, så åkte jag och pappa hem :)
var in och handlade saker till tårtan tills i morgon innan vi for hem.
så ska väl göra den ikväll, för även om jag är själv i morgon vill ja ha tårta!
ikväll ska jag även på fysträning, gruvar mig som attans!
sen film med tom och walle :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag trodde vi skulle baka tårtan tillsammans i morgon?? Klart jag tar mig till dig på något sätt, men hur vet jag inte än! <3

2010-04-06 @ 23:32:52
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0