I'm only up when you're not down, Don't wanna fly if you're still on the ground .


igårkväll vid halv elva var vi hemma igen efter en bra helg :)
lars kom och hämtade oss vid bussen i t-hammar,
där var tom som följde med hem hit :)

idag så slutade vi tidigt eftersom vi var klar med ped.led,
och så fick vi gå från engelskan tidigare,
eftersom vi ändå bara skulle träna till provet tills i morgon,
alltså läste vi vecko revyn :)
dumt gjort, eftersom jag kommer få ig och hundra omprov innan jag klarat det!
var hemma vid två då jag påbörjade min städning, som inte går allt för bra.
så nu har jag nyss kollat på oc och gjort ett rätt så misslyckat försök med att få mina tånaglar att se lite mindre äckliga ut, men utan något större resultat.
men får väl lyssna på göran och martin som tycker att det är häftigt med blånaglar och inte förstog varför jag målat dom, haha.
men nu borde jag ta och städa lite till,
speciellt med tanke på att jag tömde ut mina fotbollsgrejor över hela golvet,
vilket gjorde att mitt golv till största del just nu består av sådanna där svarta små ploppar som det är på konstgräsplanerna!
fast först ska jag nog se ett till avsnitt av oc, mycket roligare! :)
och så håller vi tummarna för att vi kan åka till turkiet på lördag :D


Just close your eyes and dream of how you want your life to be,
now getaway, don't run away from all that you can see.
Just trust that you'll be strong and just let your life move on .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0