This used to be my pride and joy, this used to be the place i ran to, that no one in the world could dare destroy .

seg dag!
vaknade i morse av att jag fortfarande hade lika ont i magen som igår, toppen!
plus att det regnade ute, alltså gick mina cyklingsplaner i stöpet.
jag och tom åt frukost och åkte sedan till fränsta eftersom han skulle till läkaren,
där mamma hämtade mig och vi for hem.
sen har jag städat, pluggat och sovit resten av dagen,
ihopp om att det ska släppa i magen, men utan resultat.
så antar att det inte kommer gå över av sig själv den här gången,
alltså kommer jag få knapra piller ett tag igen -.-
så ikväll blir jag hemma med mamma och matilda.



Fail .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0