23 april .


äntligen fredag och förhoppningsvis ingen mer skola på en vecka!
hade först historia och jag funderar på hur jag ska hinna till v.18,
men det är ett senare beskymmer.
sedan hade vi samhälle, äckel.
lunch och efter det matteprov. hann med tvåbussen,
så morfar kom och hämtade mig i ljunga och så for vi hem,
där tom redan var :D han åkte nyss hem igen eftersom han skulle iväg på middag. men eftersom jag var så duktig i morse att jag totalt glömde sätta i mina linser, så dom ligger kvar hos tom så hinner in och träffa honom en sväng till innan vi dra till arlanda senare ikväll,
och förhoppningsvis vidare till turkiet i morgon! :D
och om det inte förändras så får vi åka, för var nyss in på flygbolagets hemsida och då hade dom skrivt såhär: 

Flyginformation

Uppdaterad fredag 23 april kl 15.30 svensk tid

Flygtrafiken betraktas nu som normal och alla våra flyg avgår som planerat. 

Vi önskar alla våra gäster en riktigt underbar semester och tackar samtidgt för er förståelse och tålamod i samband med "vulkankrisen". 

Med vänliga hälsningar 

Nazar

så om allt går som det ska kommer jag hem den första maj igen efter en kanonvecka i turkiet! :D





You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up to the one that I will be .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0