21 april .


vaknade imorse då klockan ringde och var trött som en get,
men vid halv åtta lyckades jag kliva upp ändå,
för att jag tänkte att det är bara idag och i morgon kvar, sen turkiet!
men hann inte mer än att klä på mig så kom jag på att det faktiskt bara är onsdag idag och jag var helt inne på att det var torsdag, bra rebecka!
sen fortsatte det med att jag på bussen upptäckte att jag glömt mitt headset hemma, så jag fick sitta och lyssna på dom som pratade hela vägen till ånge.
kom på skolan och gick på matten så säger julia att dom har stängt arlanda igen, toppen! men sedan har dagen blivit bättre,
hade bara matte och företagsekonomi, där jag klarade min kompletering :)
sen gick vi på någon konsert som ålsta hade gjort, eller musikal var det.
och klockan två lyssnade vi på learning school,
som vi trodde var till tre men bara höll på i tjugo minuter,
så hann med tåget hem :)

ikväll så ska jag springa först och sen börja packa till turkiet,
för nu har dom öppnat arlanda igen :D
så hoppas att vi får åka på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0