what dosen't kill you only makes you stronger .

Gud vilket liv jag har egentligen,
har bara varit hemma hela helgen !
till och med mina föräldrar har gjort mer än vad jag har, haha.
trots att det har varit tråkigt att vare hemma, så har jag inte haft orken till så mycket mera. så på ett vis har det varit ganska skönt om jag ska säga det själv,
men jag har inget emot att åka till tom sedan,
komma ut ur huset för ett tag, men jag ska inte sova där,
dels för att min kära syster kommer hem och jag vill träffa henne ! :)
sen så åker mamma till umeå i morgon igen,
alltså måste jag vara hemma med matilda på morgonen denna vecka med,
eller till och med onsdag, men det går bra,
för trots det att hon kan vara riktigt jobbig ibland,  
så är hon bra söt min lillasyster med :)
alltså så ska jag inte träna ikväll,
trots att jag mer än gärna hade velat det,
men pappa tyckte inte det var en lika bra ide som jag tyckte.
så blir hemma ikväll, men i morgon ska jag nog ut och springa en sväng :)

har haft en konstig känsla,
men det ligger egentligen ingenting i det, tror jag.
det är nog mer att jag har haft alldeles för mycket tid att fundera.
tänk posetivt ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0