3 september .


Kändes ganska meningslöst att åka upp till alby idag,
för att vara där i två timmar men kanske spela tennis sammanlagt 20 min.
och sedan åka hem igen, men skönt att vi slutade så tidigt i alla fall,
men det var ännu bättre att jag fick lifta med lööfing hem :D
annars hade jag fått suttit och väntat i två timmar på att kunna ta bussen hem.
när jag kom hem mådde jag inte allt för bra,
ont i halsen och huvudet och frös som en gris,
så tog filten och satte mig i soffan och kollade på beverly hills,
vilket jag även har gjort resten av dagen,
efter att jag halvt letat ihjäl mig efter febertermometern !
hade lite feber, alltså blev det ingen match ikväll.
skulle ha spelat med flicklaget men hoppas på att jag är frisk tills på lördag,
så att jag kan vara med på div 3 matchen istället :)
ikväll så ska jag alltså bara sitta hemma och dega,
är redan nu sjukt rastlös. jag kan inte med det här att bara vara,
jag tycker att det är jobbigare än att ha massor att göra.
men jag hoppas på att Tom kommer hit efter sin träning och myser med mig :)

Fem månader, jag älskar dig ! ♥





Kommentarer
Postat av: hannah'

krya på dej :)<3

2009-09-03 @ 20:33:16
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0