4 september .

Tom kom och myste med mig igår :))
dock tror jag inte att han fick sova så mycket inatt,
för det kändes som om jag bara snorade och hostade om vart annat.
men duktig som han är klev han upp halv sex och åt frukost.
jag kunde inte somna om så jag upptäckte att regnet bokstavligen vräkte ner !
och tom skulle åka cross till t-hammar :o
gick ner och frågade om han verkligen tänkte göra det,
jag tyckte att han kunde ta bussen istället,
men han var ju tvungen att hämta skorna, haha !
det var de sista jag sa till honom, att glöm inte skorna idag.
minnet bra men kort :)
så han åkte iväg ändå och jag kröp ner i sängen igen och försökte somna om.
klev upp och väckte matilda så hon skulle hinna göra sig klar till skolan.
själv så har jag varit hemma idag eftersom jag fortfarande har feber.
så jag har tittat på beverly hills, sovit, tittat på beverly hills och tittat på bererly hills igen. och som ni ser så har jag gjort om min blogg,
blev inte helt nöjd, den ser lite b ut, men den får duga nu ett tag iaf :)
men jag är riktigt rastlös nu kan jag lova, har bara legat hela dagen,
snart kommer jag väl få sånna där liggsår som tjockisar har ! ;o
skulle kolla på fotbollen förut, satt helt själv,
då min familj plötsligt kom på att dom skulle sitta där allihopa,
och det var bara jag som ville se klart på fotbollen trots att det stog 3-0 till norge,
alltså bytte dom kanal, så då satte jag mig här istället.
nu väntar jag bara på att tom ska komma och göra mig lite gladare,
så som han alltid lyckas med :))






Kommentarer
Postat av: hannah'

Jag gillar designen på bloggen!

Du får hjälpa mej med min nånting, för där snackar vi verkligen b, eller c kanske..

Krya på dej vännen! :)

2009-09-04 @ 23:12:47
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0