nollnionollnionollnio .

igår var jag hur trött som helst på morgonen,
och inte blev man piggare av tanken på idrott första lektionen.
men gjorde mig klar och åkte till skolan,
väl där så kom jag in i omklädningsrummet och det första jag ser,
det är kattkvinnan själv ! :D haha.
hon tycker säkert inte att namnet passar lika bra som jag tycker,
men det man inte vet mår man inte dåligt av :)
i alla fall så var vi typ fem pers på idrotten,
så vi fick välja mellan att spela badminton med en minervaklass,
styrketräna, springa själv eller nått.
så jag bestämde mig för att springa elljusspåret,
vilket det bara var jag som gjorde, inte så förvånande dock.
men när jag kom dit och började springa,
kom jag på att jag bara sprungit halva förut,
alltså blev det halva två varv så var jag säker på att jag hittade tillbaka.
sen hade vi engelska, lunch och svenska sen slutade vi, skönt !
kom hem och hade planer men dom sprack ganska snabbt.
så istället så lagade jag mat till matilda och pappa kom hem :)
senare åkte jag till tom och var social med honom när han skruvade med epan,
vi kollade även på nått tv pogram sen åkte vi hem hit och sov :)

i morse så väckte johanna mig och tom vid halv åtta,
tom började lite senare så han skulle åka bussen med matilda.
och jag började ännu senare så skulle ta en senare buss,
så vi åt frukost och matilda och tom åkte.
jag gjorde mig iordning och gick sedan ut och väntade på bussen,
den bussen som aldrig kom. jag och jessica måste ha missuppfattat varandra.
för som jag fattade så skulle den gå då.
alltså blev jag hemma idag, inte fel det heller :)


jag kan inte annat än att skratta åt det,
att jag inte visste och ännu mera åt att jag inte förstog.
jag är duktig ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0