If I could turn back time, If I could find a way .


ibland tycker man synd om sig själv,
jag vet, det låter själviskt och blablabla,
men erkänn att alla faktist gör det ibland.
och just nu tycker jag synd om migsjälv.
för att ingenting blir bättre i skolan, snarare tvärtom,
och jag fattar inte hur jag överhuvudtaget ska klara tre hela år !
vad har vi gått nu? tre veckor och det här tar död på mig.
när jag gick på fränsta så längtade jag därifrån,
just nu skulle jag göra det mesta för att få vara där igen,
få vrida tillbaka tiden och uppleva allt en gång till.
då skrattade vi oss igenom dagarna som var bra,
och vi klarade dom dåliga dagarna tillsammans.
nu blir dom bra dagarna dåliga, dom dåliga dagarna ännu värre.
jag saknar alla så himla mycket,
dom som får mig att må bra, dom jag älskar,
dom som faktist pratar självmant !




Kommentarer
Postat av: hannah'

åh jag lider verkligen med dej :/ förstår att det inte känns så nu, men jag tror och hoppas att det kommer bli bättre, :) Love

2009-09-11 @ 16:18:16
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Kusin

Jag förstår dig men det blir bättre. Det är svårt att se nu men du kommer lära känna flera. Du vet att du har oss! Bara att ringa om du vill. Jag älskar dig <3

2009-09-11 @ 19:08:28
URL: http://jagforsokerskrivaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0