15 september .

efter lite strul hit och dit i morse,
fick jag reda på att vi skulle vara på träningshuset på idrotten.
vi hade spinning, och ja det brukar ju vara jobbigt,
men vi hade nått nybörjarpass eller nått,
så en uppvärmning innan en match är jobbigare än detta var.
fick stressa lite upp på skolan för att hinna på lektionen,
onödigt men ändå. jag menar varför ska jag om ingen annan gör det?
är verkligen döless på allt det här nu, gåochdö!
i alla fall så hade vi bara idrott, engelska och svenska idag,
dock blev jag totalt idiotförklarad av svenskaläraren,
kanske inte så konstigt eftersom vi fick nya lösenord på skolans epost i fredags och idag när jag skulle logga in så hade jag totalt glömt bort det,
jaja, minnet bra men kort ! :)
när jag kom hem så var redan martina och madicken här :)
så var lite social med dom och gud så söt ungen är ! :D
sen så lagade jag och mamma mat,
och nu sitter jag bara här och väntar på att Tom ska komma :)


egentligen vet jag att det inte spelar någon roll,
men jag känner mig misslyckad.
ja det låter dumt även i mina öron,
men hur dumt det än låter så kan jag inte hjälpa det.


Kommentarer
Postat av: fanny

du skulle ha gått fordon, då skulle du ju ha fått träffat båda mig och tom hela dagarna :D<33

2009-09-15 @ 18:57:59
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0