ett, ett, det här blir inte lätt, två, två, men det får nog gå, tre, tre, nu ska ni få se .

dagen har väl varit fram och tillbaka,
men i det stora hela hyfsat bra ändå.
började med att på bussen i morse,
så klev det på en alkis i ljunga, riktigt läskig var han.
tur att jag hade mitt headset med mig,
annars så hade jag fått suttit och lyssnat på hans svammel med busschauffören hela vägen till ånge.
fick stressa från bussen för att hinna byta om innan vi började, vi hade idrott.
vi skulle vara i elljusspåret, där vi först lekte lite lekar,
sedan så skulle vi springa, men behövde bara springa halva,
så det var inte allt för jobbigt :)
men det var tur att jag hade marcus med mig,
annars har jag nog fortfarande stått och funderat på åt vilket håll jag skulle ;)
sen var det engelska, med det andra testet.
och jag funderar på hur jag överhuvudtaget kunde klara engelskan i nian, huahua ! men vi fick iaf sluta då vi var klara så blev mycket längre lunch :)
sedan hade vi svenska, då jag och marcus än en gång letade rektorn, utan resultat. så nu har jag mailat henne och hoppas att hon iaf svarar på det.
slutade vid ett som vi alltid gör på tisdagar, inte mig emot kan jag lova ! :)
har inte gjort mycket vettigt alls sedan jag kom hem,
och nu väntar jag på att tom ska ringa och säga att han är på väg hit :)♥

jag håller tummarna för allt jag är värld,
detta skulle betyda så otroligt mycket för mig.
det kanske låter patetiskt att en liten förändring kan göra så mycket,
men så är det och det här skulle verkligen göra mig glad ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0