2 september .

dagen började med att mamma väckte mig strax efter fem,
för att fråga om inte tom skulle åka med henne.
men han hade sovmorgon så det skulle han inte,
så fortsatte sov en stund till innan klockan ringde.
klev upp och väckte matilda och gjorde mig iordning och så.
sen väckte jag tom och så skulle vi äta frukost,
så jag gick ner och började göra iordning.
då kommer tom nerför trappen och säger att han är smart :)
och vill ni veta varför? jo för att han åkte cross till mig igår,
alltså hade han crossstövlarna på sig, men vad skulle han ha för skor idag?
haha, vi ringde till erica, men hon var hos mamma där han inte hade några,
så till martin men han var och jobbade i alby.
hittade bara ett par av pappas skor här hemma, vilka var alldeles för stora.
så det sista alternativet var johannas rosa foppatofflor ;) haha !
men då bangade min pojkvänn och det blev till att slänga i sig frukosten,
medans vi hörde oss för när bussen kunde tänkas gå förbi rombäck.
vi insåg att han skulle hinna ta crossen hem och byta skor innan bussen gick,
så sagt och gjort så gjorde han det så han slapp de rosa skorna :D

själv så gick jag ut till bussen och åkte till en seg dag på skolan,
har haft så himla ont i huvudet hela dagen.
plus att vi gjorde det sista testet på engelskan, skönt !
men fattade inte mer den här gången heller kan jag tala om.
fick sluta vid tre istället för fyra idag :)
så när jag kom hem hade pappsen lagat mat,
så har ätit nu och ska snart åka på träning, eller om en timme typ.
och efter träningen så blir det hem till tom en sväng,
tar moppen hem eftersom jag måste sova hemma nu när mamma är i umeå,
för matilda vill inte vara själv på morgonen.


That's the time you must keep on trying,
Smile, what's the use of crying,
You'll find that life is still worthwhile,
If you just smile .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0