30 september .


först så hade vi sovmorgon i morse vilket var välbehövt,
så åkte till skolan med 10 över 10 bussen.
väl på skolan så hade vi lunch var inte så hungrig så var mest sällskap,
sen så bytte ida och lina om och jag höll utkik :D
sen bar det av till elljusspåret där orienteringen startade,
på vägen träffade vi fredrik, senare även sara och julia.
alltså var hela sp1 samlade så vi gick tillsammans :)
efter lite letande av kotroll sex så hittade vi den,
dock var det en massa annat folk som också hittade den,
trots våra försök att dölja att vi hittat den haha :)
vi sprang vidare och när vi hittat sista så var klockan tio över ett.
så jag och ida sprang allt vad vi hade och lämnade in våra lappar,
bort från elljusspåret tillbaka till skolan och hämtade grejorna,
sedan vidare till bussen och vi hann precis :D
när jag kom hem så hade jag så mycket energi så jag tog en springtur,
sen har jag även varit ute och sålt lotter. trevlig liten by jag har !
men känns riktigt skönt nu att jag gjort det där :)
så nu ska jag gå och packa och åka till tom :)

Två veckor kvar, jag längtar ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0