28 september .

idag har jag varit helt död hela dagen,
har halvt sovit mig igenom alla lektioner.
svinkallt var det på skolan också så när jag inte halvsov frös jag.
men dagen har faktiskt inte varit så dålig som den låter,
och morgondagen kommer bli betydligt bättre, inte sant? :)

i helgen så var det sista fotbollen för iår,
på lördag var det sista div 3 matchen och igår så var det sista div 4.
tråkigt att vi inte ens ska fortsätta träna ett tag till tycker jag.
men ska kanske börja spela innebandy också :o
läskigt faktiskt, jag menar jag kan ju inte ens passa,
men Martin har försökt övertala mig länge nu,
så jag litar väl på honom då att det kommer gå bra.
men tänker bara träna med flicklaget i så fall,
för jag tänker inte skämma ut mig inför hela damlaget som kommer ner ifrån div 1, där går faktiskt gränsen :p

jag vet inte vad jag vill,
vilket sett jag än gör det på så är det så lätt att misslyckas.
jag vill att det ska vara mitt emellan, lagom.
men vad är lagom? det vet jag inte, antagligen ingen annan heller.
just därför kan jag inte släppa tankarna,
för att jag aldrig vet om det är lagomt nu .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0