Don't dream too far, Don't lose sight of who you are .

ja nu var det ett tag sedan jag skrev,
och det har hänt mycket, mest bra saker faktist.
har iaf bytt till samhälle nu, där jag trivs som fisken i vattnet :)
var och hämtade sånt där papper idag så nu ska jag bara skriva på,
mamma med och sedan tillhör jag sp1 :))

idag så hade vi först matte, sen samhällskunskap med Ture,
det är en av dom bättre lärarna, i like him :D
sen hade vi lunch, en lång en för att Ture är så snäll.
vi spelade plump och i alla fall jag satt och gruvade mig,
eftersom vi sedan hade naturkunskap och skulle ut i skogen,
där vi skulle kolla på bland annat vad istiden satt för spår efter sig.
japp det låter extremt kul, just därför gruvade jag mig.
men det blev faktist inte så farligt som jag trodde,
och det på grund av klassen, :)
när vi slutade var jag riktigt hungrig och ville bara hem,
men Fredrik räddade min hunger då vi pallade några äpplen :)
kom hem och har ätit middag och duschat.
sedan blir det till att åka till bästaste Bea :)))♥
i morgon så är jag tydligen ensam hemma,
så är det någon som vill komma och hälsa på är ni välkomna :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0