16 september .

idag åkte jag hem vid lunch, fick jobba med matten hemma,
eftersom jag var så trött och less på skolan, så jag ville bara hem.
jag funderar faktist starkt på att byta linje.
om jag hittar något bra de vill säga, jag vet inte ens om man får byta nu?
men ska höra mig för om AWARE i alla fall,
skulle nog kunna tänka mig att gå där jag, verkar inte helt fel.
jag ska gå och prata med SYVen i morgon,
och höra vad han eller hon säger.
sen får vi se hur det blir, hoppas på en förbättring iaf :)
nu ska jag snart åka till torpshammar och träna, ska bli riktigt skönt faktist.
hoppas bara att det går bra med foten också, men det tror jag nog :)

för att du finns, för att du kan. :)




Kommentarer
Postat av: hannah'

det blir nog bra, vad du nu än väljer :)<33

2009-09-16 @ 21:54:52
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: jeppe

AWPE! :D Mkt bättre ;)

2009-09-19 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0