14 september .

måndag igen är lika med en hel vecka framför sig, blä !
idag var jag hur trött som helst då jag vaknade,
trots de att jag och tom gick och la oss riktigt tidigt igår.
så jag slog av klockan och somnade om,
tur var det att jag vaknade igen efter tio minuter.
så klev upp och gjorde mig iordning och gav mig av till skolan.
där hade vi samling, sen skulle vi ha matte.
men precis då jag skulle gå till lektionen så gick brandlarmet,
så det var bara till att gå ut och stå där tills brankåren kommit,
och kollat igenom skolan och konstaterat att det bara var falskt larm.
innan dom hade gjort detta hade jag frusit ihjäl trettio gånger om!
sen har väl resten av dagen varit hyffsad.
slutade två vilket inte var helt fel. så åkte hem och sen har jag inte gjort mycket.
sitter här nu och mår illa, har gjort det i princip hela dagen mer eller mindre.
men jag hoppas att det blir bättre snart,
för sedan ska jag åka till tom och mysa med honom hela kvällen :)
egentligen hade jag velat spela match också,
men när jag skrev till martin igår att jag ville vara med,
eftersom vi fått sms av jonny att alla som ville vara med skulle skicka till martin.
men då sa martin att jag skulle fråga jonny, men han svarade inte.
så efter många om och men så tyckte martin att jag skulle skippa matchen,
och stå och göra tåhävningar för att träna upp foten istället,
och jag menar vem skulle tacka nej till ett sådant erbjudande?
inte jag i alla fall :) alltså ingen match för mig ikväll.
men då blir det detso mer tid åt Tom :)♥


var nöjd med allt som livet ger,
och allting som du kring dig ser.
glöm bort beskymmer, sorger och besvär .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0