9 oktober .



nu'är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys.
veckorna bara flyger iväg, tiden går så himla fort!
ikväll så blir det i alla fall viskan med tjejorna, hoppas på en riktigt rolig kväll! :)
man har så kul som man gör det, eller hur?
alltså kommer det blir en kanonkul kväll :D
vilket kan behövas efter den här dagen med stress och saker jag måste göra.
saker som jag borde göra men som jag skjuter på.
jag ska verkligen ta tag i det där i morgon, men det är lättare sagt än gjort!
men jag har bestämt mig, och man kan om man vill :)




först ville jag bara få er att förstå, förstå att det är bättre nu.
men nu tror ni att allt är som en dans på rosor,
och jag känner en press att jag måste leva upp till detta.
för det är nu jag ser hur illa ni farit utav det här,
det är något jag alltid kommer att få ha på mitt samvete.
jag vill att ni ska må bra! därför vill jag inte sätta er i den situationen igen,
ni förtjänar så mycket mera än vad jag har gett er.
men jag är rädd för att misslyckas igen,
att falla tillbaka, trots de att det känns långt borta,
så vet jag att det är närmare än vad ni tror.



Kommentarer
Postat av: hannah'

kanonkväll! :D

2009-10-10 @ 01:45:31
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0