7 oktober .

idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa jespers födelsedag ! :D♥
så nu är han en stor kille han med, en stor kille som jag saknar enormt mycket.
men inte till helgen men helgen efter det så hoppas jag på att träffa honom igen,
honom och resten av allt bra folks sedan nian :)
i alla fall så började dagen med att vi hade naturkunskap,
och jag var glad att jag slapp göra provet som de andra hade idag,
eller rättare sagt, det provet som jag trodde att jag skulle slippa,
tills läraren krossade mina drömmar och sa att jag skulle göra det.
så allt dom jobbat med hittills måste jag läsa in hemma,
vilket är sisodär hur mycket som helst och jag fattar ingenting.
alltså kan jag räkna med ett stort IG i naturkunskap A. (y)
i dag hade jag även "samtal" med min mentor, som alla i klassen haft.
och då frågade hon bland annat om vi hade mycket läxor,
och jag svarar såklart nä det tycker jag inte, det är mest engelskaglosorna.
men hade jag haft det där samtalet någon timme senare kan jag lova att jag inte svarat desamma. eftersom jag måste läsa 30 sidor i en bok på svenskan tills i morgon, och så ska jag välja ut några citat ur texten med mera.
sen måste jag skriva en reflektion tills i morgon om historian förra veckan.
och kan jag skriva en reflektion? självklart inte, vilket försvårar det hela en aning.
jag måste även läsa ur boken som vi läser på engelskan,
för annars kommer jag aldrig hinna klart med den, plus foto story.
sen så ska jag skriva ett tal på 3-5 min på pedagogiskt ledarskap,
det ska handla om min hemort, och vad ska jag prata om då?
alla alkisar och fula gubbar som finns här eller? det blir perfekt!
och sist men inte minst har jag då naturkunskapen, underbart.
men jag har faktiskt börjat på en del av alla dessa saker ikväll,
så nu är det bara resten som är kvar då.
snart så kommer Tom så då tänker jag skita i alla läxor,
och så tänker jag umgås med honom istället,
vilket är betydligt roligare kan jag lova:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0