3 oktober .


igår så åkte jag till viskan när jag till slut fixade det med skjutsen :)
blev dock inte kvar så länge, men en annan gång har jag lovat att jag ska det.
jag och tom åkte hem till honom och myste med varm choklad och tv :)
gick och la oss men jag kunde inte sova, vet inte varför.
men hann i alla fall tänka på många olika saker,
därmed kom jag på ganska mycket bra saker också!
tills slut somnade jag. i morse så vaknade jag till ljudet av toms alarm,
jag kan lova att det inte är en vacker låt, haha :)
myste med älsklingen ett tag innan johanna ringde och sa att hon skulle hämta mig. så vi klev upp och åt frukost sedan åkte jag hem.
jag, johanna och matilda bakade negerbollar och tårta tills i morgon,
då min bästa pappa fyller år :)
efter lite övertalning av mig själv tog jag en springtur, känns bra nu att jag gjort det,  extra bra känns det för att jag inte ville men gjorde det ändå :)
så nu sitter jag här nyduschad och pratar med mina vänner :)
ikväll så blir det till att vara med Hanni och Fanny, det är inte helt fel ! :D

jag trivs hur bra som helst i min nya klass,
är verkligen glad över att jag bytte! :)
vi har nu bestämt att vi ska samla ihop pengar,
för att i trean åka utomlands tillsammans :D



Det vackraste jag vet
Är att se dig när du sover
Här råder stilla frid
Och jag glömmer både rum och tid

Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig

Så sagolikt det är
Att se morgondimman lätta
När mörkret sakta flyr
Och att se hur dagen åter gryr

En kylig morgonbris
Sakta sveper genom rummet
Jag kryper tätt intill
Lycklig för att du finns till

t.h ♥




Kommentarer
Postat av: hannah'

:D<3

2009-10-04 @ 00:07:34
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: rebecka'

<3

2009-10-04 @ 11:58:16
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0