30 oktober .


idag har jag faktiskt varit duktig,
för trots att jag knappt visste om jag var levande eller inte när jag vaknade,
så har jag hållt mitt löfte till johanna att följa med henne ut och springa,
sen så har jag spelat innebandymatch, dock bara mot damerna men ändå.
och nu efter matchen så har moa och bea varit här en sväng, inte fel :))
johanna och matilda har gått och lagt sig,
så nu väntar jag på Tom som jag längtar efter.
något mer jag längtar efter är sängen !
sängen som är en av mina bästa vänner för tillfället,
för jag är alltid trött, och då menar jag alltid !
precis som i sommras, jag tror faktiskt jag sover för mycket,
i alla fall så gjorde jag det då, nu tror jag mer på mina drömmar,
mina drömmar som gör att jag inte sover på nätterna,
som gör att jag vaknar stup i kvarten helt panikslagen,
efter ännu en helt sjuk dröm !


jag blir besviken på mig själv, förut skulle jag inte hamna här.
då fanns inga bortförklaringar, inga " det är ju bara den här gången"
för då hade jag bestämt mig, då var det allt eller inget !
så har jag alltid varit som person,
att ska jag göra något, så ska jag göra mitt bästa,
annars så var det ingen idè, det fanns inget lagomt.
något som jag alltid fått höra är dåligt,
att jag kräver för mycket av mig själv.
men jag saknar det, för det är så jag är, egentligen.
det är en del av min personlighet,
en del som jag tänker ta tillbaka, vad ni än säger.
För nu har jag bestämt mig, och jag tänker inte ge mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0