see you later aligater, kör inte bil krokodil .

ja nu är det helg och en sen en hel vecka lov, kanon!
men det blir bättre, för jag kan tala om för er som inte vet,
att både jag, hannah och fanny har nämligen blivit uttagen till lucia :D
ska dock knäppa kort i morgon vilket är mindre kul,
men mamma har lovat att rösta på mig ändå, haha.
Jag: men åh, jag vill inte knäppa kort!
Mamma: men jag lovar att rösta på dig även om du är ful i håret på kortet!
visst har jag en snäll mamma? haha :)

idag så har madicken varit här och hälsat på medans martina klippte sig,
sedan när hon kom tillbaka så åt vi i mörkret, eftersom strömmen gick :o
men det gjorde inte madicken något, bara hon fick äta korv och strips så :)
nu har jag nyss duschat och sitter här,
funderar på när Tom kan tänkas dyka upp,
men har en känsla av att jag får vänta ett tag.
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)


även fast du säger att det inte är så,
så känner jag mig så värdelös i dina ögon,
som att jag inte räcker till hur jag än gör.
du har alltid något att klaga på, något jag gör fel,
är det inte de ena så är det de andra.
och även fast du vet att jag försöker, så ser du det inte.
du ser de gånger som jag inte orkar mer, de gånger jag faller.
saker som jag gjort är för sent att ändra på,
hur mycket jag än skulle vilja det, så kan jag inte.
det ända jag kan göra, det är att inte forsätta likadant,
att förbättra mig nu och inte göra samma misstag igen .







Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ KUL :D

btw, jag älskar dej, och finns för dej, alltid <3

2009-10-23 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0