rosa rattar, en ren och en smutsig tröja, fin engelska, ja en dag i stockholm .

igår så klev jag upp tidigt enligt mig, bea och emma,
men johanna fortsatte att tjata på om att hon faktiskt hade fått sovmorgon,
hon hade ju fått sovit ändå till kvart i sex ! ;)
i alla fall strax efter halv åtta så bar det av från ip med buss till stockholm :D
ganska seg bussresa dit, tur att bea var vaken och höll mig sällskap :))
när vi till slut var framme fick vi sitta och vänta i en evighet på att dom skulle bestämma sig om parkeringen, det var dövarmt i bussen och jag kunde bara inte sitta still längre, så det var verkligen en lättnad när vi äntligen kom iväg.
vi åkte tunnelbana tillsammans in till stan.
sen kan jag lova att vi fick gå ! :D haha.
vi sprang runt och hittade ingenstans och till slut var vi helt lost.
och då skulle vi möta anngelica på plattan, jaha och den ligger ju vart?
så jag frågade en tant som sa att vi skulle gå rakt ner tills vi kom fram till den,
alltså började vi gå, fick oss en riktigt powerwalk där ;)
när vi gått i en evighet så frågade vi nå nya människor,
som berättade för oss att vi skulle gå rakt upp ditåt till vi kom till nk,
bara det att de var där vi började gå ! haha
så vi fick helt enkelt börja gå tillbaka igen (y)
medans johanna tyckte att det var mitt fel att vi var helt lost i stockholm,
snäll som hon är, men jag tycker om hon ändå :)
när vi kom tillbaka igen så frågade vi ännu en till,
så hon visade oss dit vi skulle, vilket visade sig vara på en helt annan plats än där någon utav de andra sagt att det var ;)
men till slut hittade vi igen anngelica som visade sig hitta lite bättre än vi :D
så vi sprang runt och jag hittade faktiskt ett par stövlar,
jag som bestämt mig att jag skulle ha låga men alla jag hittade som var fina,
ja tror ni inte att alla var för stora? jag som inte ens har speciellt små fötter :o
men hittade stövlarna då och jag är faktiskt nöjd :)
hittade även en mössa på jc, där det blev många glada skratt :D
åkte tunnelbana tillbaka till solna, där vi klädde på oss massvis med kläder!
så gick vi till råsunda och kollade på matchen :D
var faktiskt roligt trots de att vi inte går vidare till vm och att zlatan sög!
kom tillbaka till bussen och begav oss hemöver,
jag älskar verkligen att åka bil/buss då det är mörkt,
så jag tyckte att det var jättemysigt :) sov mest hela vägen,
och halv fem eller så var vi tillbaka i torpshammar igen.

idag kom johanna och väckte mig vid tolv,
och det var länge sedan jag varit så pigg då jag vaknade som då!
kände mig för en gångs skull utvilad,
satte mig och tittade på tv ett tag, sen har jag varit ute och sprungit,
lagat pannkakor med johanna, varit till fränsta och kollat på jonathan som beställde galsögon, sen åkte vi vidare till hannah som färgade håret :D
vi bestämde även lite inför lördagen, och jag tror på en kanonhelg :D
party all helg long !







Kommentarer
Postat av: hannah'

yeees :D

2009-10-17 @ 01:40:59
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0