26 oktober .


idag så vaknade jag och tom vid tolv någon gång,
då johanna och pappa kom hem och hetsplingade på dörren.
men det var faktiskt skönt att dom väckte mig,
för jag drömde bara en massa konstigt, som jag börjat gjort nuförtiden :o
vet inte varför, jag brukar aldrig drömma, iaf inte såhär.
vi klev upp och åt frukost och sen såg vi på filmen som vi hyrde igår,
varför vi såg den igen kan man ju undra,
eftersom den var sjukt dålig men vi gjorde det ändå.
sen så åkte Tom med pappa till fränsta när han skulle åka och jobba,
så jag och johanna har bara varit hemma :)
vi har faktiskt spelat spel och bakat en kladdkaka tills ikväll,
då bea och pea kommer och så blir det tjejkväll :D
men först så ska jag och johanna åka och hämta matilda hos sara,
sen åka med henne på badhuset och antagligen sitta där under hennes träning,
sedan så har vi innebandyträning, alltid lika spännande !
men någon måste ju vara sämst också, eller hur? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0