5 november .


en fjärdedel av mitt liv, det är för länge.
men nu ska det bli andra bullar,
för nu så är det bara en ynka gång kvar,
sen har jag lovat att
aldrig mer !


Igår så kom Tom sent, men bättre sent än aldrig :D
så vi fikade och gick och la oss nästan på direkten.
innan vi somnade fick vi oss ett och annat gott skratt,
bara för att Tom är så himla gullig, för det är han!
så i morse klev jag upp och gjorde mig iordning och sen väckte jag honom,
gick ner och gjorde fika, för att gå upp och väcka honom igen :)
så fikade vi och jag åkte till skolan och Tom till tåget.
väl på skolan så såg vi klart ondskan på svenskan,
sen så hade vi teori på idrotten.
efter det hade vi bara historian kvar,
hann ju dock inte vara kvar så länge, otur !
för jag menar antiken är faktiskt väldigt intressant, eller hur? ;)
efter maten så satt jag faktiskt och så på high school musical, haha :)
men var så trött så orkade inte göra något.
och nu har alla åkt iväg någonstans, fråga mig inte vart,
så jag har huset för mig själv :)
men nu tänker jag sätta mig och titta på 2 ½ män,
tills min kära pojkvänn tar och ringer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0