Everything's gonna be alright, Everything's gonna be alright .


Planerna inför denna helg blev ändrade,
egentligen så skulle vi tjejor åka till Bea i H-sand,
men som sagt blev det inte som det var tänkt.
men än så länge har min helg varit kanon !
i går så kom Bea och hade fredagsmys med mig :))
massor kärlek till den människan ! ♥
vi skjutsade hem henne, så jag följde med och åkte till Tom,
och myste med honom framför tv'n :)
i morse då jag vaknade så sken solen in genom fönstret,
redan där började dagen bra !
vi åt frukost och lite så innan mamma kom och hämtade mig.
kom hem och tittade på one three hill tills jag tog mig i kragen,
och klädde på mig mera kläder och tog en springtur.
det gick asdåligt, men det gjorde inte så mycket, var skönt ändå!
kom hem och duschade och gjorde mest ingenting då Moa ringde.
hon var på väg från ånge då och sa att hon tänkte komma och hälsa på.
så en stund senare så kom hon, och det kändes som en evighet sen sist,
så det var riktigt kul att träffa henne igen ! :)
hon gjorde mig och matilda sällskap under middagen, inte helt fel ! :)
alltså som sagt så har min helg varit kanon hittills,
så jag hoppas den fortsätter vara det, för i morgon så blir det fotboll igen :D
dock bara skinkcup som inte är så jättekul, men det är ändå fotboll :))
ikväll så är jag hemma med matilda, eftersom mamma och pappa är i stan,
så vi ska mysa och se på robinsson :)
jag hoppas att tom får till sin epa, så att han också kommer hit och myser :))


P.s. I love you !




Kommentarer
Postat av: Beatrice

When I'm with you I can feel so unbreakable.

Älskar dig bästaste <3 (:

2009-11-23 @ 09:58:39
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0