Jag skrattar idag kanske gråter jag sen, Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen .


Gud veckorna bara flyger iväg !
så nu ni är det bara fem skolveckor kvar innan jullov :D
det är inte mycket alls, så det kommer att gå på ett litet kick,
speciellt eftersom jag tycker så mycket om min klass,
det går fort när man har roligt ! :D
igår så fick vi i uppgift att göra en ny monter om samhällsprogrammet,
som dom ska ha på bobergsmässan som är nästa lördag.
detta tyckte vi var skitkul och vi kom på massvis med idéer,
så vi började det hela med att jag och julia tog av oss barfota,
så målade ida julias vänsterfot grön och lina min högerfot blå,
och sen gick vi på det som kommer att bli montern.
jag tyckte att det var skitkul, kände mig som ett litet barn igen :D
och inte nog med det så blev det riktigt bra också !
kom hem tidigt och började städa,
men eftersom jag har en sådan snäll mamma som redan hade börjat,
så tog det inte allt för lång tid :))
så istället hjälpte jag henne med maten och så,
eftersom dom skulle ha tjejkväll.
jag och johanna stannade hemma och åt med dom,
sedan åkte johanna till ånge men jag var kvar här hemma,
vilket jag blev hela kvällen för en gångs skull.
så vi tolv kom Tom efter att han varit ute och åkt med grabbarna :)
vi tittade lite på tv bara sedan gick vi och la oss.
eller först tvingade jag honom att hjälpa mig att bädda rent i sängen,
eftersom det inte finns nå bättre än att lägga sig i en renbäddad säng :)
sen måste jag ha sovit som en stock,
för jag hörde inte ens då min farbror och pappa kom hem.
och lasse hade inte vetat vart han skulle sova,
så han hade sprungit runt här och letat johannas rum.
men till slut hade han gett upp och ropat på mamma,
som låg och sov nere och han var uppe utanför mitt rum.
när jag vaknade i morse så var martin redan här för att hämta tom,
så efter ett tag fick jag upp min sjuke pojkvänn.
jag åt frukost och sen väntade jag mest bara på att tiden skulle gå.
så efter en stund tog jag motvilligt på mig kläderna,
och stack ut och sprang, vilket var hur skönt som helst!
kom hem och duschade och sen gick orken totalt ur mig,
så jag låg i soffan och orkade inte ens slå på tv'n,
så i stället låg jag och halvsov tills johanna ringde :)
sen ringde även emma och vi bestämde att vi skulle se på film ikväll,
så hörde runt med folk, dock lite svårt eftersom jag inte har några pengar på mobilen, men emma hjälpte mig lite :)
alltså blir det filmkväll i kväll med massa bra folk :))

imorgon blir det soooovmorgon, sen kanske kolla på killarnas match,
och klockan fyra blir det luciaträning :D
http://www.lctorp.se/lucia.htm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0