There was a time when you let me know, What's really going on .


Svenskan, CHECK !
nu är det bara matten, samhälle, ped. ledarskap,
naturkunskap och tyskan kvar nu då, great.
hm, jag kom just på att svenskan inte är klar,
för jag måste skriva det på datan och maila det till läraren.

aja, idag slutade vi i alla fall tidigt,
så jag hann hem och ut och springa innan det blev mörkt.
kom hem och duschade och åt,
sen så har jag suttit med läxorna.
ska väl försöka göra lite till på dom sedan också,
sen så ska jag sätta mig och titta på desperata hemafruar :)
och lägga mig och sooova, vilket skulle behövas !

igår efter träningen så fick jag sjukt ont i magen igen,
men det har varit lite bättre idag ändå,
så kanske inte blir riktig magkatarr igen om jag har tur :)
för det skulle bara leda till en massa tjat,
sluta stressa, du måste ta det lugnare, gör mindre !


det finns två sätt att upnå lyckan,
förbättra verkligenheten eller sänka förväntningarna .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0