sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på .


måndag och lika med skolan igen, segt.
men nu är det bara sex veckor kvar till avslutningen !
tiden har verkligen bara runnit iväg nu i nian, men det har varit ett roligt år :)
samtidigt som man längtar som tusan till sommaren,
så vill jag inte att det ska ta slut, bara för att man vet att det aldrig kommer bli desamma igen.
jag får hoppas på att det blir bra till hösten ändå,
men först så ska jag ha den bästa sommaren någonsin med dom bästa ! :D

idag så har vi fixat inför balen, hoppas att det blir bra nu :))
så hade slöjd, då jag klippte sönder min kjol,
som blev alldeles för gullig, så jag kännde mig töntig i den,
så jag klippte som sagt sönder den och sydde om den,
så nu håller jag på att sy en tajt kjol i stället :)
på elevens val så gick jag, hannah och fanny ut till sponsorerna,
eller några av dom i alla fall, sen gick vi upp till badhuset,
så jag pratade med martin om fotbollen i morron och så :)
sen gick vi ner till pojkarna på musiken, riktigt duktiga var dom ! :))

tränade på gräs för första gången i år förut :)
dock var vi som vanligt inte så mycket folk på träningen,
eftersom det är div 4 match idag också :)
men var ändå skönt att få vara på gräs :D

fast du är så långt borta,
så kan du ändå få mig på bra humör, då allt är som sämst.
jag älskar dig b.l ♥


Kommentarer
Postat av: Beatriiiiiiiiice :))))

Och jag säger desamma!

Du är mitt ljus i mörkret!

Jag älskar dig <33

2009-05-05 @ 17:46:05
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0