i don´t want a day without you here, you´re the light that makes my darkness disappere .

ifredags så städade vi på callans, lika kul som vanligt ;)
men anngelica sa faktist en sann sak,
att det aldrig är så skönt att duscha som efter man vart där.
kom hem och duschade sen började jag titta på en film med pappa,
men gick och la mig ganska snart, för var så sjukt trött.

vaknade på lördagen och upptäckte att jag sovit nästan elva timmar :o
så klev upp och åt frukost och gjorde mest ingenting,
förljde med mamma och johanna till fränsta och handlade en sväng.
kom hem och pratade med hannah så vi bestämde att jag skulle åka dit,
sagt och gjort så gjorde jag det, dock utan cyklopet som jag egentligen skulle dit med ;)
samma sak gjorde jag ju då jag skulle till jeppe med simfötterna :p
var med henne hemma hos henne först,
för att sedan ta en moppetur till fränsta :)
vi skulle egentligen åka till fanny också men klockan blev så mycket,
så vi åkte hem båda två och åt med mera,
så åkte jag tillbaka till hannah lite senare på kvällen,
där jag, hannah, fanny och katarina såg på film och myste på :))
vi såg på twilight bland annat, som var riktigt bra ! :)
fanny och hannah kom fram till att en vampyrkille inte skulle vara fel, jag håller inte riktigt med dom :p
bra mycket bättre med en männsklig kille, som inte kan äta upp en tycker jag :D
åkte hem till pappa som var vaken, gick och la mig nästan på en gång,
eftersom jag hade så himla ont i magen, har nog fått tillbaka magkatarren igen :(

imorse klev jag upp och gjorde mig iordning,
för att lite senare åka upp till nodanede, där vi skulle träna inför midsommar,
men det blev bara jag, johanna, moa och bea ;)
så vi planerade lite om vad vi skulle ha för tema,
och jag hoppas att detta blir bra nu då :)
vi solade även och spelade lite fotboll :)
jag och bea gjorde ett tappert försök att jonglera och nicka,
och vi var lika bra som vanligt ;) haha.
men jag fick riktiga sommarkänslor då !
för när vi står och skrattar åt hur dåliga vi är, så är det sommar :))
åkte hem och åt middag, sen har jag inte gjort så mycket mera,
eller jo, jag gick upp till pumphuset och skulle pumpa några fotbollar,
för att sedan upptäcka att typ alla är trasiga :p


 


Kommentarer
Postat av: Hannah

nä men alltså en vampyr skulle faktiskt vara den rätte för mej tror ja ;)

2009-05-17 @ 20:47:54
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer bli kanon:D Mkt bättre än Johannas blomtema iaf ;) <3

2009-05-18 @ 14:49:58
Postat av: My Josephine

inte sett twilight än :S

2009-05-18 @ 14:54:07
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0