11 maj .

gårdagen var mest bara konstig,
gick runt med en känsla som jag inte kan beskriva, men bea förstår precis :D
vilket jag är glad över ! hon fick mig verkligen att må bättre efter jag pratat med henne :)
men i alla fall, så mådde jag illa större delen av dagen men blev lite bättre,
så åkte iväg på matchen ändå :) var riktigt roligt att spela,
trots att vi egentligen kanske borde ha vunnit istället för att spela 2-2,
men men, det var roligt ändå :)
på vägen hem så satt jag och emma i baksätet och myste,
och som pricken över i'et så sjung vi väldans vackert :))
kom hem och pratade lite med pappa, för att sedan gå och lägga mig,
innan jag somnade så löste sig det mesta ! :)

imorse då klockan ringde var jag faktist rätt pigg,
så klev upp och gjorde mig iordning för att sedan iväg till bussen.
väl på skolan så var moa, hon ska vara där till och med onsdag denna vecka :)
innan lunch gjorde vi inte så mycket vettigt alls.
vid halv ett så var det slöjd, där mammsen var !
hann med en massa på min kjol och bestämde att jag skulle vara där på äö'n.
eftersom typ ingen skulle styrketräna så gjorde inte jag de heller.
så som sagt gick jag på slöjden igen och var där tills vi slutade,
hann klart med min kjol och fanny höll mig sällskap vid datorn :)
eftersom hon fixade det sista på sin uppsatts,
åkte hem och åt med mera, för att till slut komma iväg på träningen :)


det är detta som jag velat så länge,
som jag hoppats på, fast aldrig vågat tro.
nu har jag nått dit jag vill,
men nu då jag borde njuta av det,
så är jag rädd att det ska förstöras,
är rädd för att lämna ut mig och sedan stå ensam kvar.
men än så länge är det bra, alltså borde jag sluta oroa mig,
vilket jag också har bestämt mig för att göra. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0