with you by my side, i don´t have to hide .

gårdagen var rätt bra ändå :)
hade nästan två timmars lunch eftersom det var nationella i fysik.
skrev klart min saga på språkval sen kenneth en lektion.
på äö'n så gick jag upp till bilden, men det gick fort,
för där vill man inte stanna för länge !
tål verkligen inte läraren där, om jag ska vara ärlig.
men moa var med mig som sällskap :)
så gick vi ner till tjejorna som var hos biggan,
där vi flörtade till oss att vi skulle få sitta i datasalen :)
åkte hem och var hur hungrig som helst !
fixade mat till tilda först, sen så gjorde jag till mig själv,
som jag efter många om och men inte åt, eftersom den var gammal,
eller jag var inte säker men ville inte käka ändå.
fick hets på mig själv att jag inte kollat det innan,
så det slutade med att jag åt fil med lite flingor till middag :)
på kvällen hade vi möte om vad vi ska göra på avslutningen,
kom inte fram till så mycket, men lite iaf, så hoppas det blir bra nu då :)
mamma och lotta står i alla fall på min och fannys sida ! :D haha.
dom höll på att surra så länge innan vi åkte hem,
så jag tryckte in mig i framsätet på fanny och myste med henne :)
länge sedan jag skrattade så mycket som då ! :D

idag har vi vart och hämtat mat på konsum som dom sponsrar med till balen,
sen så var vi på hemkunskapen hela eftermiddagen och lagade skinkpajer :)
i morron så ska vi göra tacopajerna, dock då vi har idrott "/
hade ju kunnat valt en tråkigare lektion men men.
jag tror faktist att vi har planerat ganska så bra inför balen,
som är om bara åtta dagar :D
och så får vi vara lediga hela onsdagen då det är orientering på skolan,
så förhoppningsvis ska vi inte ha så mycket kvar att göra på torsdagen,
för då tänkte jag spela match på dagen, fanny, hannah och tom har gett mig ledigt om det ännu är saker kvar som måste fixas inför kvällen :)
men annars så hinenr jag nog med att skära salladen på förmiddagen,
sen åker jag och spelar matchen som börjar två.
alltså borde den vara slut vid strax före fyra,
så då har jag typ tre timmar på mig till att fixa mig innan balen :)
låter som en bra plan tycker jag ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0