7 maj .

det är nu som jag borde må som bäst, vilket jag också gjorde !
men helt plötsligt så rasade allt samman igen,
illamåendet kom tillbaka. och ja det är de som förstör.
låter kanske dumt att illamående kan spela så stor roll,
men om det är de första som du känner då du slår upp ögonen på morgonen,
det som finns där mer eller mindre hela dagen,
det sista du känner innan du somnar, det du vaknar av på natten,
är illamåendet, så spelar det stor roll !
jag vågar inte riktigt planera och bestämma något till hundra procent,
bara för att jag inte vet om jag mår illa just då.


idag så fixade vi ännu mer till balen, ända fram till lunch faktist,
då tom gjorde oss sällskap på våran underbara lunchrast :)
sen hade vi so, ska lämna in uppsattsen om WTC i morron,
men hade inte så mycket kvar som jag trodde,
så kommer hinna med det på lektionen i morron :)
svenska och sen matte med mamma, då vi var i den nya salen,
så jag och jeppe lärde mamma negerpresident ;)
sista timmarna hade vi idrott, ute ! hm, bra att jag visste de,
visst hade jag kunnat sprungit i shorts,
men hasse tyckte att jag skulle räkna poäng första lektionen,
så kunde jag vara med inne andra istället :)
då vi hade styrketräning, hann dock inte göra så mycket,
innan hasse kom och surrade på om några övningar,
som gjorde att man blev snabbare eller vad det var.
gjorde lite situps med jeppe innan hasse kom och hämtade mig,
så visade han mig några övningar och sånt som var bra för fotbollsspelare :)
han surrade på tills lektionen var slut, så gick och bytte om och åkte hem.

hade tänkt att jag skulle ut och springa idag, vilket jag har varit när vädret var som sämst ! (y)
men det regnade bara lite då jag gick ut, och lite regn dör ingen av,
fast regnet ökade allt eftersom och snart spöregnade det !
så jag sprang bara drygt 3 km och lite ryck i backen här i skogen våran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0