24 maj .

denna vecka har verkligen varit kanon ! :D
måndag och tisdag var som vanligt, med skola och så.
sen på onsdag så var det egentligen friluftsdag med brännboll på skolan,
men vi som var med och ordnade balen fick vara lediga,
så vi var på treklövern och dukade m.m.
vi gjorde klart allt som vi kunde göra då,
sen så åkte jag, hannah, tom, erik, moa och walle till vagabondo och åt pizza,
för att sedan vidare upp och skulle kolla på finalerna på brännbollen,
men dom var redan klara då vi kom dit, så vi gick ner till skolan,
och väntade på att det skulle sluta åska och regna.
senare på kvällen åkte jag och moa på träningen,
sen stannade vi kvar och såg småpojkarnas match med folk :)
så vidare hem till tom där vi kom på att vi skulle hyra film,
åkte och hyrde en och sedan tillbaks, där vi tillbringade kvällen :)
hannah lärde sig spela poker och därmed tog hon alla med storm ;o
vilket erik hade stora problem med att acceptera ;) haha.
moa följde med hit och sov här med mig :)

på torsdagen så var vi på treklövern och fixade det sista inför kvällen.
sen följde pojkarna med mig hem en stund och vek lappar med mig,
innan dom skulle tillbaka och hjälpa simon med grejorna och sedan duscha,
sedan kom dom hit igen, då hade fanny, steffen och julia redan kommit  :)
vi fixade oss och grejade på tills hannah och walle kom,
då julia knäppte lite kort på oss, som jag ska få snart hoppas jag :D
sen kom våra skjutsar och vi åkte till treklövern,
där vi hade en riktigt lyckad kväll, mycket bättre än vad jag trodde ! :))
efter många om och men så bestämde vi att vi skulle sova hemma,
så martin skjutsade hem mig och hämta killarnas grejor medans dom hjälpte simon :) och han hade mycket bra åsikter om att mamma skulle sluta oroa sig :D
kom tillbaka och väntade på att pojkarna skulle bli klar,
så skjutsade jag och mamma jeppe till mikaelssons där han hade moppen,
sen åkte vi hem och sov tills klockan ringde igen.

klev upp och åkte återigen till treklövern för att städa,
där erik visade sina dolda talanger i städning, speciellt av toaletterna, haha :)
efter många försök i att väcka tom så la vi ner det hela och städade klart utan honom ;)
vi åt lunch tillsammans och gjorde klart det sista och åkte hem.
efter en stund så ringer tom som nyss har vakna,
och bad om förlåt att han inte kommit upp, men det gjorde inte så mycket :)
men han ville iaf att jag skulle komma till hans mamma,
så jag gjorde mig iordning och åkte dit där folket redan låg som halvdöda sillar,
alla utan tom då och så erik då, 
han fick ju äta sin älskade pizza så han var också pigg ;)
myste på där ett tag innan jag var tvungen att åka hem och göra mig iordning,
för skulle bort till moa och fira henne eftersom hon fyllde år dan efter :)
men hann bara hem och äta innan johanna ringde och sa att jag måste komma bort, så stressade och plockade ihop massa saker, för visste inte vad jag skulla ha på mig med mera,
så med halva huset nerproppat i väskan så åkte jag bort til dom :)
stressade så vi skulle hinna klart med allt, blev lite sen men men.
åt tårta och myste på med folket där :)
tills jag åkte bort till hannah där det redan var folk :)
vi spelade poker och hannahs skicklighet inte höll i sig :) haha.
sen spelade sanning och konsekvens spelet med spelplan,
och en uppsjö utav vatten ! eftersom man var tvungen att dricka ett och annat glas lite nu och då,
och sen inte få gå på toa när man ville, och såklart fick inte jag gå på toa en enda gång under spelet,
så jag höll verkligen på att kissa på mig ett tag där, haha.
men roligt hade vi kan jag lova ! :D
lite av folket åkte hem och sov, så vi andra skulle bestämma hur vi skulle sova,
och till slut kom vi fram till att vi myser ihop oss alla på hannahs rum :)
så jag och hannah skulle ta fram madrasserna varav en låg under sängen,
som jag inte fattade hur dom hade fått in, så berättade hannah hur dom gjort,
vilket vi fick väldans roligt åt, så vi satt därinne och skrattade hur mycket som helst, medans ingen annan fattade vad vi höll på med :D
sen satt vi och pratade lite och sussa har alltid något roligt att berätta som hon vart med om ;)
efter att jag vart och kissat hur många gånger som helst, så gick vi och la oss, massa mys :))
erik underhöll oss som vanligt, haha :D

vaknade vid nio på lördagen av att hannah eller fanny sa till erik att han var så tjock,
eftersom han var tvungen att ta en klubba då :)
sen somnade vi aldrig om igen, eller ja tom gjorde det :)
klev upp och åt frukost innan vi fick upp tom,
så satt och tittade på honom då han åt frukost och hannah som virrade omkring,
och funderade på vad hon skulle ha med sig,
eftersom fanny och hon skulle iväg och vara ledare på konfirmationslägret :)
bäddade ihop och åkte sedan hem, så madde var och hälsade på :D
jag gjorde egentligen ingenting vettigt på hela dagen.
åt, duschade och gjorde mig iordning innan vi åkte till nordat,
där vi grillade, spelade fotboll och brännboll och såg på film :))


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha :D:D<33

2009-05-24 @ 20:18:27
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Kusin :D

Det har varit riktigt roliga dagar! :D Btw så har jag ett brännbollsträ, vet inte riktigt vems dock :P <3

2009-05-24 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0