ska jag le och säga att allting är bra, om nån frågar mig om min dag .

den här dagen började dåligt, fortsatte dålig och är fortfarande dålig.
är så trött och less på mitt illmående nu så blä !
men jag tänker inte skriva om allt det dåliga, för det blir ingen bättre av det.

igår så var det lika fint väder som dagen innan, :)
så jag och bea tog mopparna och åkte till viskan,
och kollade på killarnas match :)
som slutade 2-2, efter tre utvisningar och tusentals gula kort !
domaren var lite småkär i sin visselpipa tror jag.
åkte hem, åt och var lite social med mina föräldrar faktist :)
sen så åkte jag bort till jeppe och lämnade tillbaka simfötterna,
bara det att när jag kommit en liten bit kom jag på att jag glömt själva simfötterna, bra rebecka ! ;)
så vände och hämtade dom och gjorde ett nytt försök,
och vi bestämde att vi skulle se på film med folk :)
så åkte hem och lite senare så kom jeppe och tom hit,
var meningen att vi skulle bli fler, men så var inte fallet,
och det gjorde ingenting för vi hade det mysigt ändå :))
dom fick även se min balklänning som är klar nu ! :D
eller den är inte riktigt klar, men det är bara längden som är kvar,
och den kan mamma inte fixa förren jag vet vad jag ska ha för skor :)
men i alla fall så har jag den på en såndära docka,
mamma har sånna sedan hon hade affären,
dock är hon lite för tjock så klänningen passar inte riktigt, men men :)
i alla fall så står den på mitt rum för att den är minst ivägen där,
så varje gång jag går in på mitt rum så hajar man till för det ser ju ut som en människa men det är det värt :)

det är de här jag vill,
som jag har kämpat mig till :)
därför ska jag inte sabba det här nu !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0