I love you, with every bit of me .

åh, nu är det inte långt kvar till sommarlovet ! :D
längtar som en tok, trots de att jag ännu inte har något sommarjobb.
men det ordnar sig nog det med :)

i måndags var en skön dag på skolan,
hade dubbeltimme i slöjd och inte så mkt andra seriösa lektioner,
på eftermiddagen så skippade jag och fanny styrketräningen,
och tog oss en promenad i det fina vädret istället :))
gick upp och hämtade sakerna på badhuset där vi dumpat dom,
för att sedan gå ner en sväng till gårn till mamma lotta :)
satt och myste i solen en stund, med den feta skalbaggen, haha :)
åkte hem och åt och var social med folket eftersom Matilda fyllde år :)♥
sen åkte jag och johanna vidare till familjen hultin :)
vi åkte med martin och erica till torpshammar på samling,
sedan vidare till matfors på match, som vi förlorade med 3-0,
och flera skadade, varav en utav dom var jonna,
som dom trodde hade brutit foten, men tror inte att det var så,
inte vad vi har hört såhär efter i alla fall.
men hon fick åka ambulans till sjukhuset och ville inte åka själv,
så martin följde med henne där och vi skulle hämta honom där,
vi skjutsade först hem johanna L och sen vidare till akuten, där vi fick vänta !
trodde att vi bara skulle hämta martin men han blev kvar där med jonna,
tills hennes mamma kom från östersund vid tjugo i tolv,
då vi trötta som bara denn äntligen fick åka hem :)
kom hem och hade inte ström, så vi tände några ljus och fikade lite,
för att sedan gå och lägga oss :)

vaknade och det var fortfarande ingen ström,
så gjorde mig iordning ändå och åkte till skolan,
där det också var helt mörkt, men såklart hade vi sådan tur,
att det började funka igen precis innan vi började ;)
hade aulasamling och pratade om sofia med mera.
gjorde inte så mycket vettigt på hela dagen som vanligt såhär på slutet.
på biologin så kom barnmorskan och pratade på en massa,
sen så åkte jag hem vid två för har ändå inget att göra :)
på kvällen så tränade vi i erikslund,
var dock inte så många, på grund av skador och bortresta.
men det var en rolig träning ändå :)

idag så var det först samling, då vi bestämde klassens dag,
vi ska nog åka till jennie tror jag :)
äntligen var alla överrens om vad vi ville :)
sen hade vi matte då jag och jeppe spelade schack,
vilket mest bara var segt. skönt då vi äntligen fick rast :)
så hade vi engelska, som vi inte hade, eller inte vad jag vet i alla fall.
vi satt och pratade bara och vi hade rätt om det vi trodde :D
vad vi trodde skriver jag inte här just nu,
men alla kommer snart att få veta det ändå :)
så kom tom på att han ville måla naglarna, blåa ;)
så har nu lovat att måla hans naglar nått, haha ♥
resten av dagen har gått fort, åkte hem med mamma efter skolan,
sen har jag bara varit hemma och haft tråkigt.
hade tänkt åka och kolla på match, men blev inte så,
vi får ta det en annan gång i stället :)

på måndag ska jag med min kära vän hannah till staden,
för hon ska på intagningsprov och sjunga,
älskar både henne och hennes röst ! :))
kanske åker med mamma så kan vi köpa tyg till min avslutningsklänning på en gång, vet dock inte riktigt hur den ska se ut ännu,
men vet att den ska vara vit och kort,
eller kort men alltså inte en långklänning,
för jag menar jag har så fina ben, speciellt just nu,
men blåmärken och skrapsår det bjur jag på ! :D


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar dej :))<3

2009-05-31 @ 11:50:45
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0