Alla har vi nåt bra, Nåt som andra vill ha, Även om det inte känns så var dag .

åh, jag får nå fel !
skaffa dig ett eget liv, med en egen vilja.
du visste, det är det som stör mig så fruktansvärt,
att du visste men ändå valde det.


den här dagen har varit riktigt bra faktist,
hann klart med konfliktarbetet första so lektionen,
så fick göra vad jag ville nästa, då jag satt och pratade med folks bara :)
sen lunch, då vi fick oss förklarat av hannah,
att hon faktist är så smart att hon förstår att hon är korkad ! :D
sen no, då vi fick tillbaka inlämningsuppgifterna, där jag och fanny fick mvg :D
så nu tror läraraen att vi har full koll på joner och sånt dära,
när vi i själva verket inte fattar någonting, men det kan hon få tro :)
så engelska då vi spelade kort, då walle vann ! :o
på grund av skicklighet engligt honom, tur engligt oss andra :)
ikväll så blir det grilla med brudarna, myys :))


Två veckor från och med idag,
lycka till moa ! det kan du behöva :D

Kommentarer
Postat av: fannyb

jag fick mvg du fick en penna ;))

2009-05-08 @ 17:43:47
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/
Postat av: Hannah

Japp, smarthead nummer 1 det är jag :D

2009-05-09 @ 10:44:11
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0