Once a day goes by, You never get it back, So live every minute, Like it was your last .

som sagt så åkte alla nior till stan i morse på udda sporter :)
de var riktigt svårt att curla (heter de så? :p),
och man kännde sig som bambi på hal is, haha.
men trots att alla gjorde en och annan vurpa,
så var det roligt och de är de som räknas :)
det var jag, hannah, fanny och jeppe mot calle, tom, morgan och walle,
tillsammans kanske vi fick till tre eller fyra poäng på hela tiden (y)
alltså var vi inte sådär väldans superbra, haha.
efter de så åkte vi in till stan, så jag, fanny och hannah gick och skulle äta,
men tog först en avstickare på hm, sen åt vi på donken, så nu är vi alla lite tjockare ;)
då vi väl fått maten efter en lång tid i kön så fick vi oss alla ett och annat gott skratt :D
åh vad jag tycker om er tjejor :))
sen så gick vi en stund på stan tills dom följde med mig och mötte pojkarna,
som jag tog bussen med hem, medans fanny och hannah stannade :)
som jag egentligen också hade kunnat gjort,
eftersom de inte blir att vi åker till martina ikväll innan träningen.
men men, mamma var snäll och hämtade mig och jeppe i fränsta :)
skönt så slapp vi vänta i nästan en timme på fyrabussen.

        
     


på ett litet kick så är jag i samma spår igen,
även fast jag lovat migsjälv en sak så gör jag en annan,
varje gång, så himla lätt, och så blir jag fast.
men även om jag gör de så ska inte de styra mitt liv,
de har jag bestämt och de håller jag.


Kommentarer
Postat av: Hannah

:D <3333333

2009-03-17 @ 19:42:27
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: fannyb

ååh vad jag tycker om er! <3

2009-03-19 @ 09:44:05
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0