I believe I can fly, I believe I can touch the sky .

Kom inte för nära, det blir för mycket.
när jag säger nej, så lyssna !
jag vill inte såra dig min vän,
men jag vet att om du inte backar så måste jag.


som sagt så åkte jag med johanna till träningen igår :D
väl där så sprang vi i snöstormen,
vi sprang långa intervaller :( jag springer hellre massor med mindre !
men de gick väl bra ändå :) sen var det styrka inne en timma :)
åkte hem och tittade på tv utan ljud ! :o haha.
eftersom johanna hade spelat in och fixat så de blev utan ljud, bra gjort (y) ;)
men jeppe underhöll mig med sms :D haha han är bra knäpp min vän :)♥
gick sedan och la mig, och var död som en sill i morse då klockan ringde,
fast att jag hade lite sovmorron. men kom till slut iväg på skolan,
till en lyckad dag :) och humöret är fortfarande på topp ! :D
allt känns så himla lätt nu, jag kan vara glad och inte behöva fundera :)
så jag ska nog fortsätta med min städning i dag innan de blir träning,
de är inneträning bara ikväll, alltså fotboll för hela slanten ! :D
hoppas att det går bättre än i söndags, för då gick de lite mindre bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0