blä, blä och åter blä.

Jag vill göra nått roligt, jag menar inte att jag inte har haft roligt den senaste tiden,
men de är bara de att jag vill hitta på nått, träffa lite nytt folk helt enkelt.
för som det är just nu så gör jag inte så himla mycket annat än att träna.
eller känns det som i alla fall, mycket beror det på att jag var i hassela hela lovet,
och träffade inte så många här hemma, men ändå.

igår kom illamåendet tillbaka, tänkte inte så mycket på det,
för trodde att de bara var tillfälligt, att det inte var här för att stanna igen,
men så verkar läget vara, och jag blir så himlans less på de här nu !
aja, i morron så ska jag till bea och mysa, längtar ! :)<33

Kommentarer
Postat av: fannyb

vi måste hitta på någonting, vi har inte varit med varandra på åratal! :/<33

2009-03-14 @ 00:28:07
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/
Postat av: fannyb

Ja, verkligen! Det måste vara snart också, så vi inte väntar med det allt för länge :) ( svar på kommentar )

2009-03-14 @ 16:22:08
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0