24 mars .

jag vet inte vart jag ska börja..
men i alla fall så åkte vi till vemdalen med skolan igår,
som vi gör varje år :) liftade med emma till fränsta på morronen,
i deras kattpissluktande bil ;) haha.
så hoppade vi på en varsin buss, eftersom vi inte fick åka i samma :(
men men, i min buss satt redan större delen av folket,
så satt mig brevid min kära vän hannah :))
vi fick se på någon film som jag ståg kanske fem minuter av!?
eftersom dom framför hade huvuderna ivägen mest hela tiden.
inte gör att det gjorde sådär speciellt mycket.
vi stannade en sväng på de gamla vanliga stället, skönt att få luft,
eftersom vi hade hur varmt som helst i bussen ! :o
när vi väl kom fram ett tag senare,
så gick jag, hannah, fanny och emma upp och bytte om och fikade lite :)
sen kom vi äntligen iväg till backen och åkte iväg mot sexstolsliften,
på väg dit så tog vi pukelpisten, vilket var populärt av emma ;) haha.
på dagen hann vi inet åka allt för många åk, men dom var desto roligare ! :D
alla fick sig många glada skratt och dagen var helt kanon, älskar er tjejer :))♥
när vi bytt om så hade vi så mycket tid kvar så vi gick till ica,
där jag och fanny blev lite lätt stressade, så vi snabbade oss till bussen,
som vi inte hade behövt men men.
på vägen hem så fick vi se på en annan film, men såg inte den heller,
eftersom jag var tvungen att sitta och sträcka på mig allt jag kunde,
frö att se översta raden på texten, så gav upp ganska snart,
och halvsov tills filmen var slut då folket blev lite mer sociala :)
massa roligt hade vi ! :D ♥

den här dagen har också varit bra,
klev upp och gjorde mig iordning i vårt tysta hus :p haha.
väl på skolan åkte jag till ålsta och gjorde nå grejsemojs där,
skulle måla nått som blev totalt skit ! men men.
sen tillbaka på skolan och hade sång, gick bra :))
sen så var de no-labb, blä på de iaf !
hm, vad bra min dag låter :p
sen var det lunch, och fanny var tvungen att sitta själv med mig ;)
och så jeppe dåe men han var med på de hela.
haha, ja, vi hade roligt iaf om någon missade de ;D
sen fortsatte dagen att vara bra :)
svensk/ engelska och sen no men kenneth,och så äö med folket senare :)
då jag även frågade helen om mitt betyg i engelska,
och jag har kvar mitt vg :D:D:D de trodde jag verkligen inte, så blev very happy !
trots att de var ett svagt vg jag hade nu,
men det fanns inget spec som sa att hon skulle sänka mig.

åkte hem och här väntade matilda och morfar,
eller morfar väntade med matilda tills jag kom hem,
så jag och hon lagade mat och grejade på,
och för en liten stund sedan så kom johanna och pappa hem,
med alla johannas grejor som hon hade i lägenheten,
så nu har hon flyttat hem igen :))
jag tycker faktist att de är roligt, eftersom jag aldrig hinner träffa henne numer,
men jag förstår henne såklart, att hon vill åka till jonathan :)













Kommentarer
Postat av: Hannah

:D<33333333

2009-03-24 @ 20:37:22
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: Hannah

:D<33333333

2009-03-24 @ 20:37:36
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0