Gimme one more chance, Tell me that it's not too late, Let me win your love, Darlin' please don't hesitate .

ja nu är skolan igång igen, överlycklig verkligen ! ;)
fick iaf våra skoltröjor idag :D
sen var de so, fick göra något tråkiga frågor,
efter de vare svenska med mamma, hon är överallt nu ! :o
aja, hon skällde lite på mig att jag var glömsk eftersom jag glömt boken hemma,
men sa att man är lik sina föräldrar ! så då kunde hon inte säga så mkt  :D
lunch och sen mera svenska, och slöjd ! gjorde faktist en del :)
och sist men inte mist så var de pulsslag som är lika med styrketräning med hannah ! :D
moa var även där :D vi hade en massa skoj som vanligt :))
sen så bjöd jag hem moa på middag, så att hon slapp vara på badhuset :)
fast hon åkte dit igen för en stund sedan,
så nu är jag helt ensam hemma, och vet inte riktigt vad jag ska göra.
kanske chocka mig själv och ta och grovstäda !

pratade med min bästaste vän förut också :) ,
vi bestämde att till helgen ska vi mysa med tacos, melodifestivalen, gurka, morötter och dipp ! :D
eftersom vi är nyttiga eller nyttigare nuförtiden :)
♥♥♥

jag visste att det skulle bli såhär,
det blir de alltid !
ändå väljer jag samma väg varje gång,
i hopp om att det ska bli annorlunda denna gång.
men de blir de inte, så nu ska jag inte göra om det,
fast jag själv vet att det inte kommer ta lång tid innan jag gör de.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0