Så snälla, snälla, snälla, snälla, Jag säger snälla, låt mig inte sitta, Nej, sitta ensam här, Ja, medans du är där .

rubriken gör att jag tänker på bea,
som jag saknar något otroligt mycket just nu



Ja då är jag hemma från hassela igen, skönt faktist :)
det är de jämt då man bott i en husvagn i en veckas tid,
speciellt på vintern, för de blir trots allt ganska trångt, men mysigt såklart :D
lite snabbt vad jag har haft för mig på lovet,

Fredag: Moa kom hit en sväng, packade och så.
Lördag: träffade anngelica och pea i t-hammar vid nio,
åkte till stan och handlade lite, sen match på norrporten :D
jag och anngelica for och köpte mat på ica maxi, för att sedan åka till hassela :)
trodde att vi kört vilse ett tag, men så var inte fallet :D tänkte på bea och skräckfilmen då !
Söndag: åkte skidor, johanna kom upp och på kvällen var vi hos anngelica :)
Måndag: skidor och bad för hela slanten + lite after ski :) pappa åkte hem.
Tisdag: latade mig hela morron, johanna åkte hem.
sen var jag och anngelica ute och sprang,
vi ville springa upp till toppstugan men insåg att de var för långt dit,
men vi kännde oss duktiga ändå, eftersom vi hade sprungit i 50 min  :)
sen afterski och på kvällen så åkte vi kvällsåkning :D
de var en spännande färd ;) haha.
sen så hade jag och mamma mys i husvagnen med mamma mia filmen :))
Onsdag: skidor först, men höll på att frysa sönder, så sa inte emot när vivan frågade
om jag ville följa med henne hem till husvagnen
och mysa med film istället för att gå på afterski.
vi såg en bra film som jag inte kommer ihåg namnet på och proppade i oss en massa onyttigt :)
så när dom andra kom tillbaka och vi skulle käka så var inte jag och vivan allt för hungriga ;)
johanna och emma kom också upp efter lite om och men, de var efterlängtat :D
Torsdag: åkte skidor, dock inte med emma för hon fick inte upp skidorna förren på kvällen,
sen badade jag, johanna och emma :)
hann även på afterski ett tag, lite roligare nu senare på veckan då de var mer folk :)
kvällen spenderades med singstar och så :)
Fredag: vaknade när klockan ringde vid sex och var riktigt glad att det inte var jag som skulle upp då :)
sen somnade jag om och vaknade väl igen av matilda vid halv nio eller så,
klev upp efter att jag pratat med anngelica,
klädde på mig och sen var vi hurtiga och tog en springtur innan frukost :)
när jag kom hem igen så hade johanna skickat sms att hon klarat körkortsteorin, grattis till henne ! :D
sen så gick jag och duschade, åt frukost, sen så blev det skidor igen :D
denna gång var även emma med :))
efter skidorna blev det afterski med folket :) var riktigt roligt !
så jag och anngelica kom fram till att de blev hotellet på kvällen,
eftersom min syster hade både leg och pass med sig,
så lånade jag de ena, för vi är så lika ! :D
så de blev hotellet med lite folk, kanske några för mycket ;) haha. dom som var med fattar !
pappa kom också tillbaka :)
Lördag: ja idag så åkte vi skidor en stund, sen packa ihop och fara hem.
var till moa förut en stund med :) och nu sitter jag hemma med min familj på en lördag såhär,
och har kollat på melodifestivalen, men jag orkar faktist inte göra någonting ikväll ändå :)
ska gå och lägga mig tidigt och sova länge i morron ! för de har jag inte gjort en enda dag på det här lovet :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0