because you're worth it .

idag så kom jag till skolan, jeppe ledig och fanny sjuk (y)
vilken underbar start ! och just på en torsdag också, men men.
det har varit en bra dag ändå :))
först var de samling, sen matte, hann en massa då inte jeppe och fanny var där ;)
rast och efter de engelska som var lika med film i fa'n, mys med folket :))
sen så var det den berömda torsdagslunchen, blä på den !
jag och maxen fick sitta i en evighet och vänta på kempe, snäll som vi var :D haha.
så hade vi so, var stressad över att jag inte skrivit ett ord på hemprovet,
som vi fått jobba med på lektionerna i en veckas tid och som ska vara inlämnat i morron,
men johanna hjälpte mig så jag kom igång, så skrev riktigt mycket faktist :)
sen så hade vi svenska, med mammsen again,
fick dock reda på då att vi inte ska till hassela i helgen, skönt tycker jag :)
men blir så less på att jag får veta allt sist i denna familj !
hade inte jag frågat idag om när vi skulle åka så hade hon inte sagt att de blivit ändrat heller.
jaja, sen var de matte igen, jag och matti jobbade ett tag sen så fick vi göra vad vi ville,
så jag tog och ringde till min kära syster och betämde att vi skulle ta fyrabussen till martina :)
efter två hade vi idrott tills vi slutade, sämst med innebandy,
så vi fick göra nån annan rolig grej som hasse hade :D
man fick ha ögonbindel och sen skulle man spela med en boll som lät, haha.
och sen så tog jag och johanna som sagt fyrabussen till martina,
där vi spenderat eftermiddagen, med henne, madicken och mikael :)
så skjutsade jag och mike johanna till bussen för att sedan fara hit hem,
här så kollade vi lite på sveriges värsta bilförare, så han åkte hem för inte så länge sedan.

:))


Kommentarer
Postat av: fannyb

jaha rebecka, du får väll mycke gjort på lektionerna när vi är med också? ;) du jobbar ju fan som en dåre ändå! :o

2009-03-21 @ 00:35:21
URL: http://tvaparatenofanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0