16 mars

i lördags så åkte jag till bea och vi åt tacos,
såg på melodifestivalen och hade en massa roligt :D
blev inte riktigt som vi tänkt oss, men mist lika roligt, antagligen roligare !
:)♥

dagen i dag har varit seg men rätt bra ändå :)
blev nästan klar med kniven på slöjden, efterlängtat !
så styrketränade jag och hannah som vanligt, vi var riktigt duktiga :)
så nu blir det nog träningsvärk i morron ! haha ;)
i morron ska alla nior till stan på udda spoter,
jag har valt curling med folket :D tydligen mer folk än jag trodde, men de blir bara roligare :)
sen så ska vi gå och äta någonstans, för att sedan åka hem.
för vi har bestämt i dag att vi ska inte stanna kvar, i alla fall jag har inge pengar.
så de blir hemfärd med skolans buss, sen så ska jag och johanna till martina :)
dom har ju flyttat nu, så ska bli kul att se hur dom bor nu och träffa dom :))
för att vi sedan ska vidare på träning i torpshammar.

dra inte in mig i det här ännu en gång,
om du inte menar de du gör.

Kommentarer
Postat av: Hannah

och träningsverk blev de! :P haha <3

2009-03-17 @ 19:41:01
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0