and even if the day turns into night, i will love you by candlelight, and even if the water starts to run over, i'll be there to put you on my shoulder .

förlåt, men jag blir bara så himla arg,
du har så himla mycket åsikter om vad jag gör och inte gör,
det som du tog upp idag blev jag arg mest bara för att jag vet att du har rätt,
men jag vill inte se det, så mycket lättare att låtsas som det inte finns.
jag vet, det är fel, men så är det .
Det som du alltid, och då menar jag alltid tjatar på mig om,
där har du fel, och jag kan ta hand om migsjälv,
det kommer inte gå för långt, jag lovar, så snälla lita på mig !
du vet att jag älskar dig pappa, men sluta tjata om det här nu.

vaknade i morse av klockan, för att sedan bestämma mig för att stanna hemma,
hade ont i halsen, ännu mindre röst än igår och mådde allmänt dåligt,
så la mig och sov igen, men vaknade igen vid nio,
så klev då upp och sen har jag inte haft allt för mycket för mig resten av dagen.
jag kan verkligen inte med det här att bara vara hemma och ta det lungt,
för jag vill att det ska hända saker mest hela tiden,
och ha mycket folk runt omkring mig, det är då jag mår som bäst !
har även insett idag att det snart är en vecka sedan jag tränade,
en vecka hit eller dit kan väl inte spela någon roll kan man tycka,
men för mig så gör det de, för så fort jag inte tränar på ett tag,
så blir jag rastlös och det bara kryper i hela kroppen på mig,
fråga mig inte varför, men så är det i alla fall.
så nu hoppas jag verkligen på att jag är frisk i morron,
vilket jag har bestämt mig för att vara, alltså är jag det ! :)
men i alla fall så hoppas jag på att kunna träna lite i morron,
vilket jag antar inte kommer att gå, men hoppas kan man alltid !
annars så kanske jag är tillräckligt frisk på torsdag för att ta en springtur då :)

:))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0