Nobody's perfect, What did you expect, I'm doing my best .

den här dagen har verkligen varit bra !
humöret har varit på topp, som de fortfarande är :D
för egentligen har det inte varit någon speciellt bra dag,
men är så himla glad så allt de andra spelar ingen roll :)
ikväll så blir det träning, jag och johanna ska åka själva ;)
eftersom hon har tagit körkort idag :D grattis till henne !
anngelica var hit en sväng också så hon berättade att hon hade hämtat matchdräkterna :D
så vi skulle få prova dom idag :))

tro de eller ej, men jag är nästan lättad,
jag vet, det borde vara tvärtom !
men nu vet jag i alla fall vart jag står,
så nu slipper jag undra och fundera,
för nu vet jag hur det kommer att bli,
och det kommer att bli precis så som det är nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0