30 mars .

den här dagen har väl varit händelserik kan man väl säga,
men på ett bra sett faktist :)
först hade vi samling, inte så länge för halvtio på hade vi foto,
enskillda (stavning) , blä på sånna kort i alla fall !
blir jämt ful så det känns ganska meningslöst, men aja.
fick sitta och vänta länge, eftersom jag står långt ner på klasslistan,
men maxen och kempe var snälla och väntade på mig :))
så ner på skolan, och hade kortis-so, johanna hjälpte mig med faktan,
eftersom man fattade typ varannat ord av vad som stog.
sen så fick vi börja fixa oss inför gruppfoto, som är ett skämtkort.
sminkade min vän jeppe och så fixade vi tjejor oss, hua vad snygg vi va ! :D
sen så hade vi mat, och så långlunch, vilket jag uppskattade mycket :)
så upp på slöjden, och tro det eller ej, men nu är kniven klar, äntligen !
fast lackade den idag så ska upp och hämta den nästa vecka,
men hann ner på syslöjden en sväng, så började på en kjol där :)
hade rast, sen fick jag gå på äö, för gick inte på styrketräningen,
kanske dom som har hört mig idag förstår varför,
för min röst är inte bättre alls, eftersom det inte skedde något mirakel inatt :((
men hoppas på att det blir bättre snart igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0